VIBBA dig snygg i sommar!!<3

Vart hos syster hela dagen, skulle vart där och hjälp till att gräva men jag och hon tog en tripp in till stan för att köpa klor till hennes nya pool som hon hade köpt! När vi skulle åka hem så hade det hänt en bilolycka i Bälinge så vi stod ett tag där innan vi kunde åka förbi! Har väl vart så där lagom nyttig idag! =) Fick äntligen hem vibrationsplattan som jag väntat på nu i flera månader! Så nu äntligen kan jag träna utan att förstöra leder och slösa på knäna! "ler" Stod i 6 min nu bara för att testa men den är rekommenderad att man bara ska stå 10 min om dagen, men jag kommer nog stå mer då den är så himla skön att stå på!! Det negativa med den är att om man missbrukar den kan den eventuellt skada skelettet, men då tror jag verkligen att man måste stå knas för att det ska hända!! Nu tänkte jag ta en välförtjänt tupplur då jag inte sovit så mycket i natt och sen gick jag upp tidigt! Hoppas ingen jävla geting vill besöka mig i natt kl halv 4 som den gjort nu i två nätter i sträck! Puss puss

Kommentarer
Postat av: kottenliten

aaw, fett stolt jag är över dig gumman .. <3 saknar dig massor ! kom hit snart :(

2011-06-13 @ 15:16:47
URL: http://kottenliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0