Gammalt ut och nytt in!

Idag har jag börjat renoveringen av stallet och som alltid sommarstädningen! Rensat bort lite bråte från väggarna samt tagit bort massor med spikar från väggarna! Sen har jag även börjat slipa lådorna och tvättat bort den gamla gröna färgen! Så nu är dom grund målade i vitt! =) Hoppas stallet blir fint sen! Ska försöka lägga upp en skiss så får ni se hur det är tänkt att det ska se ut! Sen måste jag lägga upp före och efter bilder!
Om vi ska prata lite träningen och hälsa då! Det blev nyttig frukost med ägg och grönt te. Sen till middag blev det färskpasta med spenat och tornfisk! Har även vibbat i 10 min, och shit vad jobbigt det är! Det början klia över hela kroppen efter 2 min XD
Nu håller jag på att ladda hem filmen Trassel, ska kolla på den och sen ska jag sova!<3 Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0