äntligen!!

För två veckor sen köpte jag denna underbart vackra klänningen på HM i Lund för endast 99:-. Tyvärr fanns den inte i storlek S så jag köpte den i M. Efter att ha provat den hemma i lugn och ro märkte jag hur stor klänningen var på mig egentligen. Så bestämde mig för att lämna tillbaka den här i Uppsala och byta den mot en mindre. Men den var slut! Den fanns inte kvar i hela Uppsala.. Jag lämnade tillbaka klänningen ändå för att jag tänkte köpa den på internet i stället. Men när jag kom hem insåg jag att den var slut även där!! I ett sista desperat försök att få en klänning i min storlek bad jag Linus i Lund att leta om den fanns där nu. Men det gjorde den inte heller..
Nyss gick jag in på HM.se, mest för en kul grej och kollade om den fanns nu! Och vet ni vad!? DEN FANNS!!! Så nu är den beställt och jag hoppas på att få den på Måndag eller Tisdag!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0