Ziperall <3

Nu ska jag berätta om min underbara dag, blev ingen praktik idag ialla fall! Först var jag hos Wella där jag fick mitt hår fixat eftersom jag är modell där! Lite ljusare än innan blev det och inte lika varm färg! :D Sen gick jag och ställde mig i kön till den nya Ziperall butiken som skulle öppna på Östermalm kl 20.00. Stod där med Jakob som hade väntat redan från kl 14..stackars frös och att det började regna gjorde inte saken bättre! Om ni undrar varför vi stod och köade var det för att dom 50 första gästerna skulle på en GRATIS Ziperall som är värd 699 kr, så självklart att man köar i flera timmar då!! När klockan var ca 19.00 började VIP gästerna komma som var många olika kändisbloggare som tex Kenza, Alexandra Johansson och Daniel Paris mm.. Eftersom jag känner Alexandra fick jag gå in före alla andra och vara inne 1 timme extra tillsammans med bloggarna! Där inne bjöds det på champange och sushi som jag inte tycker om :P Jag fick även en goddiebagg :P Det var underbart drag med DJ, musik,dans och eldslukning!! När resten av kön fick komma in så fick jag min gratis Ziperall som är den rosa nedan, och sen köpte jag en extra Ziperall och det är den blå/vita nedan! Mössan är värd 499 kr och ingick i min goddibag tillsammans med den rosa smartfone fickan som är värd 179 kr, sen fanns det lite annat smått och gått som jag inte orkade fota! :D Blev till att åka hem till Axelsberg och mysa med min Ziperall och WII hela natten med Jakob :D MYS!!<3

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Mössan ser sjukt mysig ut :)

2011-12-05 @ 09:41:24
URL: http://iscariot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0