Mystic
I morse ringde några från Grillby och ville komma och kolla på Mystic (min ponny). Jag sa att det bara var att komma. 1 Timme senare var dom här. Tjejen som var ute efter en ny ponny heter Nora och är 13 år. Jag började med att visa Mysan och sen fick hon rida henne. Det hela fungerade jätte bra och Noras mor bestämde sg för att ta hem Mysan redan i dag och ha henne på prov i 3 veckor. Om allt fungerar så kommer dom köpa henne! Efter att Nora ridigt så lastade vi Mysan och jag fick följa med och se hur hon skulle bo. Dom hade ett fint stall med en stor ridbana och 2 fina hästkompisar! Jag tror hon kommer få det riktigt bra där borta hos dom! Det ligger inte så långt bort heller så jag kan komma och hälsa på när jag vill. Är glad att jag äntligen hittat någon som klarar av att rida henne. Men det är ledsamt att förlora en vän!! :( Saknar dig redan älkling!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0