Lobbyn och vimmelbilder :)

Hade en fantastisk dag igår i Stockholm, kvällen började med mini Julafton tillsammans med Jakob och hans familj hemma hos deras grannar! Jag åt faktist julmaten så känner mig stolt! Sen när kl var 21.00 drog jag ner till stan och träffade Peter08 på Lobbyn där han och jag skulle uppträda! Vi fick typ vänta i flera timmar på att dom skulle rigga upp scen och fixa fungerade mickar! När det äntligen var våra tur att gå upp på scenen så var jag sjukt nervös.. jag skulle DANSA inför alla människor där inne ^^ Men som tur var gick det bra och efter att vi var klara var det modevisning av päls =) Modellerna var sjukt nervösa men väldigt duktiga! Resten av kvällen var det fest, träffade massor med nya vänner som jag skapat bekantskap med =) Många producenter inom musik branchen! :D Drog med Albin hem sen till Skärholmen och somnade nog vid 05.30 sen var det bara att gå upp kl 08.30 för att åka hem! Sjukt trött men sitter nu på tåget hem.. ska nog fixa granen i dag!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0