Bloppis

Nu är det så att jag har en sjukt massa kläder hemma som bara ligger! Vissa är inte ens använda! Har även en del jackor som jag skulle behöva bli av med då dom bara hänger i garderoben och tar plats! Hoppas ni tycker om kläderna som jag lägger upp! Maila [email protected] vid intresse!
Fuskpälsjacka från Cubus storlek 40. Använt 2 gånger 600 kr
Klänning från Ginatricot storlek S, Oanvänd 150 kr
Tunika från Ginatricot stolek 36, Oanvänd 100 kr
Klänning från Ginatricot storlek 36, Använd 1 gång 200 kr
Klänning från Intuition storlek 36-40, oanvänd 200 kr
Klänning från Savann storlek 36, använd 2 gånger 300 kr

Kommentarer
Postat av: E M M A - L E E

åh jag gillar fuskpälsjackan! :)

2012-01-10 @ 20:46:48
URL: http://fridon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0