Tåget åker äntligen!!<3


Sov hos Dennis i natt, eller ja jag "sov"  kunde inte sova! Dagen började med att jag gick upp kl 06.00 efter att ha legat vaken i flera timmar. Jag tog bussen t stationen och där satt jag och väntade, och väntade. Mitt tåg som skulle gå kl 07.30 var INSTÄLLT!!! Så tänkte ta ett som skulle gått kl 07.04 men var försenat till kl 07.20. När jag stog och väntade på detta tåg kom det ett natt tåg mot Göteborg och blokerade spåret! Och eftersom spakarna hade frusit så kunde den inte åka iväg. Så jag tog en tåg mot Sthlm som gick 07.39. Mitt anslutnings tåg i Sthlm skulle gå kl 08.29 och jag kom till stationen kl 08.36!!!! Tågmänniskorna hade sagt att tåget gick från spår 10 men när jag kom till spår 10 så gick den vist från spår 8!!! Fett arg jag blev!!! Så jag missade den!! Efter det gick jag till SJs hjälp sak och fick boka om biljetten gratis, plus att jag fick en värdecheck på 50 kr :D!! Så nu sitter jag på 10.14 tåget mot Karlstad!! Snart ses vi Sanne älsk!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0