Hat..

Har du någon gång hatat någon?! Någon som du verkligen inte tycker om och helst skulle kunna leva utan!? Det har i alla fall jag. Det kanske är hat till en början, men om det skulle hända den människan något skulle man ändå bry sig om den. Därför borde det verkligen vara väldigt svårt att "hata" någon. Jag har haft problem med att en person aldrig lyssnar på mig, behandlar mig som skit, snackar skit om mig inför min mamma. Alltid säger hur ful och idiotisk jag är. Att jag alltid gör fel, att jag är bortskämd. Som alltid skämmer ut mig när jag har kompisar här hemma och som .... mig. Denna person är min pappa.

En jobbig grej var nog idag när han tog min dator och började hålla på med den, tryckte på en massa olika inställningar bara för att han inte hittade det han letade efter. Han sa att han ville "lära" sig hur en mac fungerar. Jag tyckte förstås att han kan köpa sig en egen mac om han vill lära sig hur dom fungerar. Men det ville han absolut inte göra. Men varför ska han då lära sig?! Jag sa åt han att lämna tillbaka min dator men han vägrade.. Självklart blev jag förbannad och började skrika på han att han skulle ge mig min data!! Tillslut röck jag datan i från han och låste in den i mitt rum. Efter det kände jag verkligen "Fan vad jag HATAR min pappa." Men gör jag verkligen det.? För det mesta är han jobbig och väldigt elak mot mig och ibland önskar jag bara att han kunde försvinna ur mitt liv. Men om det skulle hända han något skulle jag nog bli väldigt ledsen. Han tillhör ju min familj! Så man borde kanske tänka på vad man säger och verkligen tänka efter innan man säger att man HATAR någon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0